سامانه اطلاع رسانی همایش ها ، کنفرانس ها و سمینارها ، یوکانف یار

کنفرانس ملی کاربردی سازی هوش تجاری

میان رشته ای / میان رشته ای

 درباره همایش

هوش تجاری (هوش کسب و کار) اصطلاحی است که شامل ابزارها، زیرساخت ها ، برنامه های کاربردی و بهترین عملیاتی است که دسترسی و تحلیل اطلاعات را برای ارتقاء و بهینه سازی تصمیم گیری ها و عملکرد سازمان ممکن می سازد و سازمان را قادر می سازد به جمع آوری داده از سیستم های داخلی و منابع خارجی بپردازد. آن ها را برای تحلیل آماده سازی کند. جست و جو و یافتن پاسخ برای سوالات را روی این داده ها توسعه داده و اجرا کند. گزارش ها ، داشبوردها و داده های تصویری را برای ارائه ی اطلاعات تحلیلی برای سطوح مختلف شرکت ازسطوح بالای تصمیم گیری تا سطوح عملیاتی ارائه نماید. از اهداف هوش تجاری می توان به : 1-درک نقاط قوت و ضعف داخلی و خارجی سازمان 2-درک ارتباط بین داده های مختلف برای تصمیم گیری بهتر  3-تشخیص فرصت ها برای نوآوری 4- کاهش هزینه و گسترش و استقرار بهینه­ ی منابع، اشاره نمود.


 محورهای همایش

داشبوردها و گزارش های مدیریتی هوشمند
هوش تجاری (Data quality -Fast data- Self service )
داده کاوی (Text mining,Web mining,Big data mining ,..) و روش هاي پيش بيني
شاخص های کلیدی عملکرد در هوش تجاری (ماهیت شاخص های کلیدی عملکرد، نحوه ی تعیین شاخص ها و...)
مزیت رقابتی حاصل از استقرار سیستم های هوش تجاری در سازمان ها
فرهنگ سازمانی برای استقرار موفق هوش تجاری در سازمان
راهکارهای تسریع گسترش فناوری هوش تجاری در ایران

کنفرانس ملی کاربردی سازی هوش تجاری

 تاریخ های مهم

 تاریخ برگزاری همایش :۱۳۹۶/۰۹/۰۲
 تاریخ شروع ثبت نام :۱۳۹۶/۰۶/۰۱
 تاریخ پایان ثبت نام :۱۳۹۶/۰۸/۰۱

 اطلاعات تماس

وب سایت کنفرانس ملی کاربردی سازی هوش تجاری
همراه 09103104065
تلفن دبیرخانه 02188530873
پست الکترونیک alawares@gmail.com
آدرس دبیرخانه دانشگاه علم و صنعت ایران